Praca przy gadżetach reklamowych

Projektowanie gadżetów reklamowych musi być, wbrew pozorom, ciekawą pracą. Masz sporą dozę wolnej ręki (rzecz jasna zależy od tego jak ”góra” pozwoli ale zakładamy, że tu jest okay) i możesz sobie pozwolić na dużą dawkę kreatywności w swoim projekcie.

Wiemy, że oczywiście jako gadżet reklamowy, nikt nie pozwoli nam zbudować rakiety, która samoistnie rozstawi na księżycu nasz logotyp, ale jeżeli mowa już o możliwość zaprojektowania ciekawej pracy graficznej lub gadżetu w rozsądnych rozmiarach, to koniec końców wydaje się to być nawet ciekawe. Domyślamy się oczywiście, że i w tej odnodze istnieje takie pojęcie jak termin oddania i pewnie raczej nikt nie będzie wybitnie szczęśliwy gdy postanowimy go poświęcić w celu własnej osobistej realizacji artystyczno-twórczej. Dlatego też dobrze wiedzieć jaki model nam pasuje. Jako dział marketingowy w przeciętnej korporacji, która tylko napędza tak zwany wyścig szczurów, pewnie możemy powiedzieć kolokwialnie, że co najmniej „jest stresik”. Inną rzeczą może być firma podwykonawcza, która bezpośrednio nie jest powiązana ze swoim zleceniodawcą. Chociaż i w tym wypadku niezwiązanie się umową, której warunków niespełnienie może grozić fatalnymi dla nas konsekwencjami, jest też pewnie raczej nieprawdopodobne. W sumie po rozważeniu tych dwóch opcji…obie są słabe. Dlatego przed rozpoczęciem pracy w tej branży, należałoby sprawdzić i dowiedzieć się jak cała sytuacja na ogół wygląda, by jakieś proste gadżety reklamowe nie pokonały nas w przedbiegach.

Sprawdź również: Gadżety reklamowe Szczecin

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *